ALADDIN 2017
ALADDIN
Na první pohled je patrné, že se kolekce opravdu výrazně pozměnila nejen barevně, ve stávajících produktech, ale narostla o zcela nové výrobky. Dostupnost nových výrobků, případně nových barevných mutací, budeme průběžně aktualizovat na našich stránkách.
ALADDIN nepřichází v tomto roce jen se změnou sortimentu, ale prošel i zásadní změnou identity značky. Logo dostalo nový nádech, hlavní barva je modrá. Modrá proto, že se značka ALADDIN stává leaderem v kategorii pití, možná lépe cizím slovem v hydrataci organizmu. Jde jak o teplé, tak studené nápoje. Proto modrá, ve spojení s vodou. Sortiment je přehledně rozdělen do kategorií:
· Hydration (pití, voda, chladné nápoje)
· Hot drinks (teplé nápoje - termohrnky)
· Food (jídlo, krabičky na svačinu, oběd v kanceláři)
Nové bude i balení a potisk jednotlivých produktů. Veškeré slovní popisy budou nahrazeny piktogramy, odpadne tak nutnost návodů a slovních popisů. Naprosto nespornou výhodou produktů ALADDIN je, že na veškerý sortiment, s výjimkou produktu Termonádoba na čaj s infuzérem, je 100% záruka značky na protečení obsahu v jakékoliv poloze nádoby.
Unikátní novinkou jsou sportovní láhve pro uchování studeného nápoje za pomocí vakuové izolace a nerezového těla, tedy takřka nezničitelné. Stejně tak i nová podoba vakuově izolované láhve a těla z nerezové oceli.
Mezi novinky také patří termohrnek s vakuovou izolací ve velikosti 470 ml, krabičky na svačinu nebo nové láhve na vodu MIGO. MIGO je obchodní značkou společnosti PMI. Pro letošní rok učinila společnost PMI test svojí značky MIGO (určena zejména pro Jižní Ameriku) a zařadila vybrané produkty do kolekce ALADDIN s tím, že ponechala značku MIGO na výrobcích. Může dojít k lehkému zmatení, ale pokud se sortiment osvědčí, ponese od příští kolekce již logo ALADDIN.
A poslední informace, která by měla být na úplně prvním místě. Produkty ALADDIN v nových barevných mutacích mají novou nižší cenu, v některých případech velmi výraznou!!